Sănătate

8 obiceiuri care vă pot ajuta să luptați împotriva COVID-19

Împărtășește articolul cu prietenii tăi

Cu toții trebuie să ajutăm la combaterea coronavirusului dacă dorim să supraviețuim. Cu toate acestea, carantina a devenit o necesitate pe tot globul, in aceste clipe este greu sa ramai cu o gandire pozitiva, dar există câteva obiceiuri esențiale care vă pot ajuta.

8. Citiți o carte

Dacă dorești să continui să-ți antrenezi mintea și imaginația pentru a-ți tine creierul ocupat, nimic nu ajută mai mult decât citirea unei cărți bune. Astfel mai evitați subiectul Covid-19, cel puțin pe moment.

7. Joacă un joc cu familia

Concentrarea pe ceva distractiv, în loc să vă faceți griji pentru ceea ce se va întâmpla mâine este o tactică viabilă a oamenilor cărora le place să experimenteze. Pentru ca nu poți ieși afară să te joci fotbal sau baschet, poți rămâne acasă și să joci un joc de masă precum Monopoly, Trivial Pursuit sau diferite jocuri cu cărți.

6. Mănâncă sănătos

Dacă vrei să rămâi sănătos, trebuie să mănânci sănătos. Sistemul nostru imunitar are nevoie de tot ajutorul pe care îl poate primi de la noi. Există o mulțime de opțiuni sănătoase pe care le puteți mânca seara. Migdalele, nucile și stafidele pot fi o gustare excelentă, deoarece sunt pline de proteine ​​și antioxidanți esențiali pentru organismul tău.

5. Yoga

Dacă credeți că acest lucru este mai ușor decât antrenamentul cu greutate corporală, este posibil să aveți o surpriză. Stăpânirea yoga este un proces care durează ani, deci acum poate fi cel mai bun moment pentru a începe. Beneficiile de a vă concentra mintea pe respirație în timp ce faceți întinderi sunt enorme. Vei fi obosit, dar vei fi și relaxat, iar aceasta este o stare foarte necesară atunci când toată lumea din jurul tău se panichează.

4. Exerciții!

De preferință înainte de a face un duș! A rămâne sănătos este greu dacă ești lipsit de beneficiile lumii exterioare, așa cum este o sală de sport. Dar nu vă faceți griji, puteți face toate acestea acasă și nu aveți nevoie de niciun echipament specific. Antrenamentul cu greutate corporală pe care oamenii îl mai numesc și calistenice, este drumul pe care-l poți alege mai ales când ești sub carantină.

3. Faceți un duș fierbinte

Spălarea pe mâini des este baza fiecărui comportament responsabil în timpul acestei pandemii, dar și spălarea întregului corp seara vă va ajuta, fără îndoială, să vă relaxați. Mușchii și sistemul nervos, se vor relaxa atunci când faci un duș fierbinte sau o baie. Puteți încerca un dus rece dimineața dacă corpul dumneavoastră este obișnuit cu șocul, această tehnică este foarte benefică pentru forța noastră mentală.

2. Evitați canalele de știri!

A fi informat cu privire la situația actuală și la recomandările pe care experții medicali ale fiecărei țări le recomandă în fiecare zi este bine, dar capacitatea de a face față situației este absolut necesară. Prin „Știri” mă refer la posturile TV, posturi de radio și social media. Mintea și corpul tău trebuie să se odihnească pentru a fi sănătos.

1. Fii la curent cu știrile reale

Pare să mă contrazic singur având în vedere punctul de mai sus, dar . Totuși, a fi informat corect, este crucial dacă dorim să câștigăm lupta împotriva virusului. Alegeți-vă sursele cu înțelepciune, ascultați experții și răspândiți cuvântul despre importanța carantinei.

Author

Libera exprimare.

Write A Comment